Huisregels

Huisregels

Wanneer u een reservering maakt bij Luxadore gaat u automatisch akkoord met de huisregels.

 

Afspraken kunnen telefonisch, via mail, website of in het salon gemaakt worden.

U krijgt een automatische bevestiging van uw afspraak via mail.

Zorg dat u tijdig aanwezig bent op de afspraak.

Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.

U dient ongeveer 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn, zo kunnen we op tijd beginnen.

Bent u toch later door een of andere reden, laat het me dan weten.

Indien u een kwartier later bent, ben ik genoodzaakt om uw behandeling in te korten, 

dit uit respect voor de volgende cliënt.

Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen,

 zal de afspraak naar een ander tijdstip / dag verplaatst worden.

Houdt u er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is.

 

Annuleren

U kunt tot 24 uur van tevoren uw afspraak telefonisch, mail, Website annuleren of verzetten.

Indien u een afspraak op dinsdag heeft en deze wilt annuleren, dient u dit uiterlijk voor zaterdag 16.00 uur door te geven.

 

( De laatste week voor de feestdagen kan er niks verzet of geannuleerd worden door drukte ) 

dus denk eraan als je een afspraak wilt maken.

 

Wanneer u later annuleert, ben ik genoodzaakt 100% van de behandeling in rekening te brengen.

U krijgt dan ook een No Show melding in uw mailbox, en naderhand een factuur.

indien u als klant dit al 3 keer heeft voorgehad, dan ben ik genoodzaakt u als klant te blokkeren in het systeem.

En kunt u geen verdere afspraken meer maken met ons.


Schade

     Bij het toebrengen van schade aan onze producten of toestellen. 

Dient er een schade bedrag betaald te worden. 

Deze wordt vastgesteld op het moment dat deze schade is veroorzaakt / toegebracht.

We hebben ook begrip dat dit soms zonder opzet gebeurt, maar ook hierbij wordt er een schadevergoeding geëist 

 

Cadeaubonnen

Op de dag van de behandeling dient u uiteraard uw bon mee te brengen.

Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden.

Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd.

Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.

 

Algemeen

Het salon is 100% rookvrij.

 

Ik geef geen behandelingen bij:

-Koorts/Koortslip
-Griep of hevige verkoudheid
-Besmettelijke huidziekten

 

Hygiene is in mijn salon belangrijk!

ik verzoek u daarom om geen huisdieren mee te brengen.

Kinderen zijn welkom in overleg.

Kinderen jonger dan 16 jaar worden alleen behandeld onder begeleiding van een ouder of verzorger.

Luxadore behoudt het recht om cliënten te weigeren waarvan de persoonlijke hygiene te wensen overlaat.

Luxadore aanvaardt enkel contante betalingen / Mobile banking

Het parkeren van uw auto is gratis.

 

Klachten of ontevreden?

Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, 

maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft.

In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. 

Geld wordt nooit terug gegeven.

er kan wel een cadeaubon in de plaats worden gegeven.

 

Privacy
De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Belgische wet- en 

regelgeving op het gebied van privacy.

Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door ons en worden niet verstrekt aan derden.

 

Wij danken u voor uw begrip.

       Team Luxadore